tisdag 8 april 2014

Bloggcrush: Tea Talk aka Chelsea Bird

vid tangenterna: Jessica kl. 14:20
En av mina senaste upptäckter i bloggdjungeln är denna tjej. Det finns mycket jag gillar med bloggen, främst dessa utan inbördes ordning nämnda grejer:

- Obviously: NAMNET på bloggen. You had me at tea!

- Hennes HÅR! (enligt hennes FAQ så har hon inte klippt det sedan hon var 12-13 år, så jag börjar väl bara spara då... C ya när jag är typ 40?)

- Att hon bor i Arizona. Det ser så mysigt ut på bilderna hon lägger upp. Dessutom är jag svag för lite större bloggar som inte "utspelas" i någon typisk storstad överlag.

- Hon döper inlägg med TayTay-texter! Eller ja okej, ett åtminstone.

- Hon gifte sig med sin kille sedan 7 år tillbaka i january och det var (om bilderna förtäljer sanningen, vilket jag tror) såååå fint och får mig att längta så himla mycket till den dagen det är vår tur!

- Hon har också en Anthro-monogram mug! = bra smak. Hehe.
- Hon har en inspirerande och avslappnad klädstil som faktiskt går att applicera på en själv, i vardagen.

Det är en mysig blogg helt enkelt. Så om ni, som jag, har svårt att hitta nya favoriter så är detta ett tips!
Toodles!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos