tisdag 15 april 2014

Sista dagen för anmälan till högskola/universitet

vid tangenterna: Jessica kl. 10:12
Jag skickade in min ansökan bara några dagar efter att ansökningsperioden öppnat, men ändå fick jag som en iskall känsla i magen när de nämnde att idag är sista dagen på nyheterna i morse. Som att jag hade glömt och nu var det kört, liksom. Så var det ju inte, som tur är. Och man har till 24.00 idag, så om ni har funderat och glömt fram till nu - det finns fortfarande lite tid! ;)

Jag har ändrat och justerat min ansökan några gånger och eftersom jag kom in på Grafisk design för webb-kursen nu så kunde jag ta bort den från höstens ansökan. Nu är den slutgiltiga formen dock signed, sealed and delivered. Typ. Så nu är det bara att börja vänta och låta några främlingar och troligtvis någon sjukt komplicerad algoritm ha all makt över ens framtid.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos