torsdag 17 april 2014

Kaffeeeee

vid tangenterna: Jessica kl. 11:55
#selfie, idag komplett med påskhare-tänder!
Yo!
Kaffedags var det hääääär. Och bara för att pimpa detta inlägg med något så visar jag min pluggar-och-har-inte-tid-för-smink-och-sånt-tjafs-nuna, dock lite snällt gömd bakom ett fotofilter. Because YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH. Of my face, alltså.
Min hy har haft en intressant period lately. Notera att jag använder "intressant" i ordets mest flytande, luddiga form. Jag har haft en jävla massa finnar och fet hy, helt enkelt. Roligare än så var det inte.

Tobbe är ledig idag och är i full gång med att skura balkongen fri från tråkiga alger som uppstått på plåten... och det blir så FIIIINT! Han är bäst, för att klargöra.

Jahajaa. Planen är att jag ska springa ikväll igen och jag ska berätta en hemlis: Jag längtar. Hihi.
Jag och löpningen är som ett nyförälskat par just nu.

Nu är kaffet schlutt och jag ska försöka göra liiite mer nytta en liiiiiten stund till. Pusspuss!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos