torsdag 10 april 2014

"... brought the sun and the flowers where there used to be rain"

vid tangenterna: Jessica kl. 17:04
waterlogue app, solsken, plugga, ipad mini, ray ban wayfarer, mason jar
Man (läs: jag) inser hur påverkad man är av vädret these days när man på riktigt känner sig som en ny människa av att vakna och mötas av solljus istället för de senaste dagarnas dimma (och depp).
HERREGUD vad fint med sooool! Jag tog mig ut från lägenheten i morse och cyklade till Kvantum. Sådär långsamt, som (gamla) damer cyklar i tecknade filmer, med ett leende på läpparna och ansiktet liksom lite uppåtvänt, som Puff när han vädrar i vinden när han spanar ut genom köksfönstret eller på balkongen.
Sedan spenderade jag den första halvan av dagen med att plugga ute på balkongen. Mysipys.

Jag veeeet att bloggen ser rörig ut nu, btw. Jag är så trött på den här designen att jag kräks, men det är ett tidskrävande projekt att ändra helt och jag har verkligen inte den tiden just nu. :( Men jag är medveten om det och kommer att göra något åt det framöver, sooner than later. Okej?

Nu ska jag laga lite mat tills min kille kommer hem! Han fyller förresten år på lördag. Min prins.♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos