onsdag 7 november 2012

Årets julskiva!

vid tangenterna: Jessica kl. 22:52

Jag snubblade över Colbie´s julalbum på Spotify ikväll. Okej att det var julmusik, men skälet till att jag klickade in mig på den var eftersom jag kände till hennes namn eftersom hon "co-skrivit" en av mina favoritlåtar med Taylor Swift ("Breathe"). Det var det enda jag kände henne vid.
Åhh, albumet är så bra! Inte en enda låt känns seg eller trist, utan det är en perfekt avvägd svängig/mysig/charmig julskiva. 2012´s A Bublé Christmas!;D Jag har ju som någon slags tradition att jag varje år köper (minst) en ny julplatta och det här är årets, så är det bara. Det jobbiga är bara att på Spotify är det Deluxe Edition som jag lyssnar på och på ginza, cdon och cdwow har de enbart "bas-utgåvan". Och de tre extraspåren är så bra att jag inte vill settle for less! Haha. En av dem är ju min favorit, "Have yourself a merry little christmas". Får hålla tummarna för att de tar in den, annars får jag lösa det på något sätt.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos