torsdag 29 november 2012

Prestationsångest.

vid tangenterna: Jessica kl. 12:45
Alltså. Jag sitter och kollar på A-uppgiften i programmering2. Man ska skapa ett grafiskt gränssnitt till en kortlek. Jag SUGER på den där grafiska biten i programmeringen, ärligt talat. Läraren har tipsat om några tidigare "verk" och den första var så sjuuukt simpel. Jag ba "HAHAHA, jamen jahaaaa, det här kan ju fan till och med jag göra snyggare!". Kanske var det inte så svårt ändå, liksom.
Sedan öppnar jag två andra. Börjar typ grina. De får typ de där standardkortlekarna på datorn att se ut som något Jolene, 2 år har programmerat. Wääääääähhhh. Jag vill så gärna ha A i den här kursen också, men I aint gonna lie... jag vet fan inte om jag är kapabel till det med den uppgiften.


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos