söndag 18 november 2012

Trötta klubben

vid tangenterna: Jessica kl. 22:48
Lägesbild :) 
Förvinternattens dimma är blöt, det ligger halvtuggad kattmat på faten. Det droppar från taken och endast Jessica är vaken. . .

Helgen har gått fort, igår var det fest hos Simsim med världens bästa människor och jag kom inte hem förrän närmare tre inatt. Men då var det med ett hjärta som var helt varmt av kärlek. Jag älskar mina vänner! De är så roliga, fina, gosiga, smarta, knäppa och underbara.
Och idag har Tobbis tagit hand om mig, fixade te och rostmackor medan jag låg i soffan och var klen och handlade grejer till hemmagjord pizza och cheez ballz - som jag inte ens åt i slutändan eftersom mitt sug efter salt mättades av pizzan.
Senare, när jag började få ångest av att ha legat på soffan hela dagen så erbjöd han sig själv att gå ut och gå (det brukar vara jag som får pressa honom till att följa med mig) och gick snällt en längre runda än den vanliga kvällpromenaden utan att sucka eller pusta.
Jag vet inte om jag får säga det här, för det kanske är en hemlis... Men den killen älskar mig. Haha!♥

Eftersom att jag kom hem så sent så sov jag en dryg timma förut på eftermiddagen, så nu är jag förstås inte så trött som jag önskar att jag var. Jag borde gå och lägga mig. Snart så. Vi hörs imorgon! Då ska jag och Jenny äntligen se Breaking Dawn pt2! PRIS SKE STEPHENIE MEYER. Över och ut.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos