fredag 30 november 2012

Underbara snöfredag!

vid tangenterna: Jessica kl. 12:21
Det känns verkligen som om jag har ett ytterst litet spann med veckodagsrelaterade rubriker som jag återanvänder varje vecka... Men ja, idag fick jag ju lägga till ett "snö"!
Boo-yaah.

Jag kom igång sent idag - alldeles för sent med tanke på att jag kommer att ta "ledigt" på måndag när jag ska till Ikea och diverse andra affärer. Men jag försov mig (jo, man kan göra det även om man "jobbar" hemifrån), var seg med frukosten och var tvungen att gå ner och mata fåglarna åt pappa, Kerstin och Julia (alltså deras tamfåglar) innan jag kunde sätta igång.

Så det blev "working lunch", haha. Ett tips om ni gillar Finn crisp: (Vem gör inte det förresten?! Så gott jue, min favvo är de med extra kummin.) Ha ärtskott på dem! Mmmm. Bra grejer.
En bra grej var iaf att jag inte hade missuppfattat webbutvecklingen som jag satt och slet mitt hår för igår eftermiddag - av någon anledning hade gedit (html-redigeraren jag använder just nu) sparat css-dokumentet i fel mapp, så html-sidan hittade den inte (förstås, eftersom sökvägen inte stämde i koden). Så det problemet var lätt att åtgärda åtminstone!

Oooch där blev det nördigt och ytterst begränsat intressefokus igen, haha. Sorry! Men det är så underbart att brinna för något igen.
Nu ska jag fylla på mitt te (Julbock) och fortsätta. Laters!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos