torsdag 15 november 2012

What a diff'rence a day make

vid tangenterna: Jessica kl. 20:01
Jag sov som en baby inatt,  vaknade och kände mig som en ny människa.  Vet inte om det var för att jag varit ledsen,  hade sprungit eller både och eller om jag äntligen bara fick någon slags ro i kroppen, men jag sov verkligen  bättre än jag gjort på flera veckor. Åhhh det var uuuunderbart! :D ♥
Tobbis köpte ett Yankee Candle-ljus till mig från deras hemsida för en dryg vecka sedan och nu har vi äntligen fått hem det. Det är stört att ett ljus kan göra en så lycklig,  haha:) 
Dessutom har mutti sytt en duk till soffbordet plus det efterlängtade draperiet till bokhyllan som jag planerat för hela hösten! Duken ser ni på bilden och draperiet ska jag försöka få upp imorgon.  Weeeee. 

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos