måndag 19 november 2012

Moooondaaay

vid tangenterna: Jessica kl. 11:28
Inför morgonpromenad.
Heeeeej!
Den här måndagen är redan typ 3000 ggr bättre än den förra.
Ser ni min lilla hår-antenn på högra sidan på bilden? Jovisst! Inte ens en sådan sak kan störa mig idag. Weeeehehee. Nästa vecka är det första advent och den här veckan (i helgen) ska vi baka den första laddningen med lussebullar. Det är planen åtminstone, för att slippa baka, städa och pynta inför advent nästa lördag. Så gjorde vi någon gång, jag tror det var första eller andra året på Estö. Vi var typ klara med allt vid elva på kvällen. Man lär sig sina läxor!☺
ANYWAYS så är jag så LADDAD för advent i år, typ mer än vanligt vilket nästan borde vara omöjligt...
Men jag tror det är för att jag är ledig varje helg nu, så jag kommer kunna adventsmysa helt galet varenda söndag. Hahah. LYCKA!

Jag har en deadline i webbutvecklingen till imorgon, så jag ska se till att få lite gjort nu. Puss!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos