tisdag 6 november 2012

Ny frisyr och ny färg.

vid tangenterna: Jessica kl. 15:58
Det var verkligen vad som behövdes, jag var så sjukt oinspirerad med mitt hår. Dessutom behövde det verkligen klippas. Jag får leva snålt som Sören resten av månaden, men det löser sig (som Tobbe sa) och det var det värt. ☺

Mamma och jag var på Djurkliniken vid 14, Puff ska vaccineras och så ska vi göra en koll på hans astma och så. Eftersom Tobbis har mycket på jobbet just nu och har svårt att jobba hemifrån så var mutti snäll och körde mig och Puffis, eftersom jag inte har körkortet i hamn riktigt än. Att vara tvungen att be någon annan köra ens egen bil när man själv är passagerare - och KAN köra -känns ganska sugigt, ärligt talat. Ge mig tid att plugga teori och pengar till att slutföra hela projektet nuuuu!! Snälla rå.
Anyways, vi fick åka hem igen utan vaccinering och undersökning, för veterinären var mitt uppe i en operation som inte skulle hinna bli klar tills det var vår tur. Så nu ska vi upprepa proceduren på torsdag istället! Stackars Puff fick åka bil i onödan.

Jag är så djävulskt trött idag!!:( Känner mig verkligen helt bedövad. Ögonen känns som trötta små kräftögon och kroppen är tuuuung.
Och jag måste verkligen försöka få lite webbutveckling gjord, även om jag helst av allt bara skulle lägga mig ner på soffan och sova fram tills Tobbis kommer hem.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos