måndag 26 november 2012

Men på allvar?

vid tangenterna: Jessica kl. 16:32
Amelia har gjort om sin hemsida. Detta drabbar (ja drabbar) även deras bloggar, vilka är skälet till att jag upptäckte den nya "formen" (jag läser Maria Montazamis blogg samt Hellys julblogg där). Alltså... jag finner inte ord. Det är så FULT! Och texten i bloggarna är så stor att det ser ut som en barnbok. Okej att Amelia kanske riktar sig till kvinnor i medelåldern, men det innebär väl inte att texten måste vara i typ stl 48? Vad är tanken? Att deras läsare ser dåligt och kanske har blivit lite småsenila och ofta glömmer var de lagt sina glasögon? (Obs: jag är ironisk.)
Sjukt irriterande. Jag tycker synd om Amelia-bloggarna som får dras med fula bloggar nu.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos