onsdag 14 november 2012

Dagen går mot sitt slut - farväääl och GOOD RIDDANCE, dagjävel.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:13
Åh. Det är verkligen inte min vecka. Inte so far i a f. Den här dagen slog nästan rekord i att suga. Ni vet, ibland går det bara inte att göra något åt saken: Du har en risig dag med ångesten och rastlösheten kliande under skinnet.
Jag var tvungen att ta mig ut och bort från programmeringsboken ett tag, så på e.m gick jag ner till jobbet, pratade lite med Bzzy Bee och Tessa (Virre var också där, men satt i bokningssamtal nästan hela tiden) innan jag gick upp och sprang en halvdan halvmil på löpbandet. Inte ens mina ben vill samarbeta med mig den här veckan. ORKAR INTE. :(

Men vi fixade god middag som piggade upp mig lite:) Varma mackor, vilket jag inte ätit på huuuuur länge som helst. Jag hade stekta kantareller, tomat, lite purjo, ruccola och mozzarella på mina. Jag vet inte varför jag envisas med att lägga ruccolan på grejer som ska in i ugnen dock, för det blir ju inte mycket kvar av den, haha. Jag gör samma sak när vi gör hemmagjord pizza. Anyways, vi hade tonfiskröra till också. Jag är grym på tonfiskröra. FO REAL. Så från att Tobbis kom hem så har kvällen artat sig riktigt väl. Nya Simpsons, inga Bönder idag förvisso eftersom det var fotboll, men jag hade nya Revenge att kolla på så min onsdagskväll var räddad ändå... ja.

Nu går jag och lägger mig och kollar på Scrubs. Imorgon ska Tobbis jobba hemifrån för han ska göra lite jobb nu inatt, så han ska följa med och äta lunch hos min mami med henne och Jenny.☺ Sedan blir det lite annat smått och gott som kan lysa upp dagen ännu mer, så jag hyser hopp för morgondagen. Då har jag dessutom bara ett litet antal sidor kvar att läsa av programmeringen. Halle - wait for it - luuuujaah.
Okej. Gonatt!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos