onsdag 28 november 2012

Jaja, så länge man kommer dit man ska till slut så.

vid tangenterna: Jessica kl. 13:33
Luggen (LUGGJÄVELN) är upptvingad med en hårnål.
Får flashbacks från när jag hade blekt sönder håret och 
verkligen inte hade någon lugg så att jag var tvungen att
fästa upp den såhär hela tiden för att dölja det... Sedan
dess hatar jag den uppsättningen, kan jag lugnt säga. ;(

Herreguuud vad jag var seeegstartad med programmeringen idag! Jag förstår inte varför, men det är som om jag typ sitter och skrämmer upp mig själv i en dryg timma eller så innan jag börjar - varenda gång.
Letar tips och inspiration till lösningar på nätet, försöker bygga upp någon slags algoritm i huvudet innan jag efter alldeles för lång tid faktiskt gör mig själv tjänsten att ta fram BLOCK OCH PENNA och krafsar ner den där luddiga och inte särskilt detaljerade algoritmen som troligtvis inte skulle imponera på min lärare, dricker lite te och tänker att nuuu, nu börjar jag... Fast först måste jag leta reda på och kolla igenom några program som jag skrivit tidigare, för dem kan jag återanvända vissa delar av ooooch så vidare och så vidare. Och sedan, så fort jag importerar det första paketet på den första raden så är jag ju igång. Sjukt lång transportsträcka dit bara.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos