fredag 23 september 2011

Varför vill tidningarna förneka hösten?

vid tangenterna: Jessica kl. 22:06
Det ska bli varmt i helgen. Ja. Mer än så är det inte. Hösten får inte alls vänta; Sommaren ÄR över och det är ingen sommarvärme som tittar förbi - det är om något höstvärme. Sluta tjafsa nu. Hösten har rätt att claima sin värme!

En garanti på att hösten är här: Thorssans uteservering plockas ihop. Lite vemodigt såg det allt ut. Fast in a good way. Det är mysigt med höst. Ju.

Har haft en del att fixa med på jobbet idag. Har fått lite nya uppgifter vilket jag tycker är ruuuuligt!
Var dessutom termis på alla avgångar idag, så en del spring blev det. När 20.05-båten var avklarad så var jag så  varm att jag var tvungen att hoppa in i duschen när jag kom hem. Därefter har jag druckit te och ätit naturgodis medan jag betalat räkningar och pratat med världens finaste sambo. Sicket fredagsmys! :D
Nu tänkte jag kolla på Bonde söker fru-avsnittet som jag ju missade häromdan.
Gonatt, vänner!=)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos