torsdag 15 september 2011

Gla(s)siiiigt

vid tangenterna: Jessica kl. 23:56
Det här är en bild från min - som ni vet - favorit Maria Montazamis blogg. En till synes ganska ointressant bild egentligen. Man skymtar ju förvisso Maria där i spegeln, men annars...?
 Det var alltså min första tanke. Men så skymtade jag något rött på brickan. Dumle! Gott. Sedan var min blick fäst vid den där brickan. VILKEN UNDERBAR SNACKSBRICKA. Ananas, vattenmelon, kiwi, god choklad, salta snacks - och ostbågar. I VINGLAS. Vilken fantastiskt idé. Själv har jag börjat ha snacks i muggar på senaste tiden, dels för att det blir en lagom mängd men också för att använda de där fina muggarna lite mer.
Nu ska alltså de där glasen som står oanvända längre perioder (jag dricker ingen alkohol alls för tillfället, men överlag är jag dålig på att dricka vin hemma) få komma till användning! Värsta glassigt. Fast glasigt. Ja, ni fattar ordvitsen.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos