fredag 16 september 2011

Så smart idé ju.

vid tangenterna: Jessica kl. 17:35
Så fort vi har flyttat så tänker jag teckna en prenumeration på svart te hos tefrossa. Har funderat på det flera gånger, men så har jag glömt bort det. Nu var jag inne där och blev påmind! Bästa sidan med godaste teerna som inte är Kränku-te. ;)
(Det här låter som värsta sponsrade inlägget, men det är det inte förstås. Jag tycker bara att en så bra sida förtjänar att uppmärksammas.)
Nu kommer Tobbe hem närsom, då blir det att åka och handla inför fredagsmuuuuset! Jääääh.

1 kommentarer :

Tea Lady on 19 september 2011 kl. 11:16 sa...

Hej Jessica!

Tack för att du skriver om Tefrossa! Ja, jag kan verkligen intyga att detta INTE är sponsrat! Jag visste ingenting om detta, men är så tacksam!

Kram
Lena

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos