måndag 5 september 2011

Saker du inte behöver men ändå vill ha: Mina hundar

vid tangenterna: Jessica kl. 22:52
Kommer ni ihåg min lilla kompis som jag köpte på leksaksförmedlingen förra hösten? Om inte så ser ni ju honom däruppe på den första bilden (den grå hunden). Dalmatinern köpte jag på en loppis på vår grundskola när jag var liten, minns inte ens om jag hade börjat skolan själv. Tycker fortfarande är den är väldigt tjusig faktiskt! Lite chic sådär, med nosen i vädret.
Förra veckan sällades en liten bebis till samlingen! Han stod framme på disken vid kassan på Bohemia och jag såg honom inte förrän precis innan hon skulle slå in summan av det andra jag skulle köpa. Jag visste på en gång att han måste följa med mig hem, där kunde han ju inte stå och inte ha något hem, liksom. Så söt i sin lilla korg! Hihii.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos