måndag 12 september 2011

7 veckor (och 1 dag)

vid tangenterna: Jessica kl. 14:13
Jag har hittat ett skrivbord till mig, eller egentligen är det ett laptopbord men det är bara 8 cm kortare på bredden än det fula jag har nu, så det är inga problem med att få tangentbord, mus, skärm och högtalare att få plats. Själva datorn har jag ändå på golvet, så det spelar ingen roll.
bild via ikea.se

Jag vill ju ha soffbordet i samma serie (Isala), men Tobbe gillar inte det. Tobbe gillar inget som är snyggt och har lite känsla när det kommer till inredning, skulle man kunna sammanfatta det. Han ser inget annat än funktion och inte en millimeter längre än så. (läs: Billigt skit som blir dyrt i längden eftersom det inte håller mer än max 2 år.) Otroligt frustrerande när man vill göra fint.

Men laptopbordet ska jag iaf ha. Där viker jag mig inte!:)
Idag är det alltså 7 veckor och 1 dag kvar tills vi får nyckeln. Waaaahh. Det tickar på, trots allt.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos