onsdag 21 september 2011

Nördspråk.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:38
Nu har jag börjat spela Dragon Age II. Tvingade mig själv att stänga av nyss, annars skulle jag suttit uppe hela natten. Jag blev dock skitirriterad på mig själv för jag valde FEL save att load:a från första spelet, så det blev bara mitt sparade spel från huvudspelet och inte från Awakening som är tillägget på första spelet. Först så tänkte jag att det nog inte spelade så stor roll - men så springer jag på en av mina partymembers från just Awakening! Arrrgh. Så nu kan jag inte låta bli att ha den skavande tanken i bakhuvudet hela tiden att "hade det varit annorlunda om jag laddat den filen?". Gaaah!

Spelet i sig är roligt, men det är ju alltid en viss period i början då man jämför det med spelet man körde innan, i detta fall den fantastiska föregångaren. Det enda som egentligen stört mig såpass att det är värt att nämnas är menyerna. Just nu upplever jag dem som väldigt röriga och förvirrande jämfört med DA, men som sagt - det är mest en vanesak.

So far so good!:)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos