onsdag 28 september 2011

Onsdag 110928

vid tangenterna: Jessica kl. 11:19
Hej buddies!
Jag har legat så jäkla konstigt inatt, jag vaknade med värsta muskelknuten i ryggen. Fan, ge mig en ny säääääng!
Annars har jag hittills idag hunnit äta frukost & springa på löpbandet (medan jag kollar på The Hills s5, multitasking) så nu är det dags för en dusch. Risken finns att det blir i kallvatten för det verkar vara problem med varmvattnet - igen, det var samma sak i somras. Jag brukar dock duscha kallt ganska ofta när jag har tränat så jag överlever nog. :)

När vi åkte ut till Lisö förra veckan så såg vi DOUBLE RAINBOWS!! Whhhoooaaa!!
Jag hade probs att fånga dem på bild  genom bilfönstret dock. ;(

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos