lördag 10 september 2011

God morgon, med solen i ögonen! :)

vid tangenterna: Jessica kl. 09:24

Tobbe skulle sticka iväg och golfa idag runt halv åtta. Jag hade inga planer på att gå upp då, men när jag gick för att hämta Puff så att jag kunde ligga och dra mig medan han spann vid min mage, så hörde jag ett ljud utifrån. Min första tanke var "Vad den där ungen lät som Lizzie!" följt av "Varför är barn ute och leker redan?".
Men så intensifierades ljuden och jag insåg att jag inte hade hört eller sett Lizzie inatt - det hade varit för lugnt, skulle jag vilja påstå. Så tittar jag upp - och ser henne sitta på balkongbordet och stirra tillbaka på mig genom fönstret, samtidigt som hon ropar som besatt på mig. Jag hade stängt ut Lizzie igårkväll!!! Min stackars, stackars lilla tjej!
Mamio vad hon spann när jag öppnade dörren och lyfte upp henne. Pluttis! Fyfan vad hemsk man känner sig.
Ändå gick jag ut på balkongen innan jag stängde igår, men hon måste ha gömt sig i hörnet och tyckt att hon var smart. Undrar om hon ångrade sig sedan...? Världens finaste Lizzie. Och världens hemskaste matte.

Sedan var jag för vaken för att ens fundera på att somna om. Så nu har jag ätit frukost, druckit mina två koppar te och tänkte springa lite på mitt rosa band innan jag hoppar in i duschen... Fast först ska jag leta efter roliga downloads till sims2 - mina favoriter i frisyr och sminkväg hade jag självklart inte sparat på externa hårddisken innan vi installerade om windows i våras. Whyyy?

I eftermiddag kommer LILLY hit för en sleepover! Vi ska ha fredagsmys fast lördagsmys. Wiiihooo!!:):)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos