torsdag 15 september 2011

Det finns så mycket mysigare saker att göra här.

vid tangenterna: Jessica kl. 14:21
Hemma. Jag är så "hemmig" just nu. Mer än vanligt, vill säga. Redan innan jag går till jobbet så längtar jag efter att få komma hem och dricka te, titta i alla mina tidningar, finurla och fundera på inredning och grejer som har med flytten att göra med Tobbis och gosa med katterna. Hemma är bäst. 
Jag tror att jag kanske undermedvetet passar på att njuta extra mycket nu medan det ännu inte är fullständigt flyttkaos här i vårt nuvarande hem. Jag liksom gosar in mig för att ta tillvara på den sista tiden här, innan vi lämnar vår första gemensamma lya för Drömlägenheten.
Alltså: Jag sitter redan nu och längtar hem, trots att jag inte börjar jobba förrän om drygt två timmar. Jomenvisst, that really makes sense.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos