tisdag 1 februari 2011

FEBRUARI

vid tangenterna: Jessica kl. 17:55
Jag överlevde tandläkarbesöket! Men det var inte utan viss smärta, det måste tilläggas. Jag har nämligen torterat mitt tandkött med för hårda borstar (jag använder medium) så det är jättetunt och känsligt. Wääääh. Det blir att köpa en mjukare nudå... Och så tandtråd. Tandläkare älskar verkligen sin tandtråd. Yes they do.
Jag måste öva på det. Att älska tandtråd.
Tydligen så är mina undre visdomständer tickande bomber som jag gör bäst i att göra mig av med innan de börjar jävlas med mig på allvar, ungefär. Det blev en dyr historia. Det är förvisso en investering för livet, men då är ju tatueringar roligare. Fast å andra sidan är det inte roligt att få inflammationer i the piehole på grund av att man var för snål för att operera bort meningslösa gaddar. Heeh.... he... mooh.

För att muntra upp mig brände jag en hundring på cdwow för att få hem 3OH!3`s "Streets of gold". Cdwow är billigt och bra. Jag kan tycka att det är okej med lite längre leveranstid (än discshop, ginza och cdon t ex) när jag är snål och inte hittar rabattkoder till de andra... Cdwow har alltid gratis frakt, dessutom. Vilket iofs inte är mer än rätt om de vill kunna stå sig i konkurrensen med tidigare nämnda sidor. PLUS att de var de enda som hade Cascadas senaste platta direkt när den släpptes hösten 2009.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos