fredag 11 februari 2011

40 nyanser av vitt

vid tangenterna: Jessica kl. 14:50
Tobbe var precis på väg att sticka till direktbussen, påbylsad till tänderna, när han fick veta att alla bussar var inställda idag. Tågen var inte att lita på heller (quelle surprise!). Han har med andra ord jobbat hemifrån idag, vilket jag tycker är ypperligt eftersom vi kan äta middag tidigare än annars och framförallt så har jag honom hemma istället för att behöva oroa mig över hur och när han skulle komma hem.

Jag tränade i nästan 2 timmar och efter det så städade jag badrummet. Urrrggggh. Fan vad nice det är efteråt dock, när kranarna glänser och det luktar rengöringsmedel!
(Detta är inte vårt badrum, just fyi. Tyvärr. Men vårt är ganska mysigt, det med!)
Om ett tag ska jag börja med maten. Idag blir det ugnsstekt kyckling med chevré och marinerade rotfrukter i ugn. Det blir grymt.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos