söndag 6 februari 2011

I DON`T KNOW HOW IT GETS BETTER THAN THIS/ YOU TAKE MY HAND AND DRAG ME HEAD FIRST: FEARLESS

vid tangenterna: Jessica kl. 22:15
Hej hej hej hej hej,
här var det alltså söndag! Jag skulle gissa att det är det hos er andra med. Säga vad man vill om att jobba helg stundtals (oftast kräks jag på det), men det får en onekligen att uppskatta söndagskvällar mer än vad man i regel annars gör. Det är nästan fredagsmys-känsla på söndagskvällen när man kommer hem och har avslutat en jobbhelg.
Nu ska jag inte påstå att just den här jobbhelgen var särskilt betungande. Det var hur lugnt som helst när jag jobbade heldag i fredags, igår hade jag semester och var i Nyköping hos mutti och åt en massa god mat och bara hade det allmänt härligt med la familia och idag har jag jobbat delat pass. Och varit termis. Med Pontus, Tommy & Stefan som sällskap. Så avgångarna har mest varit som en mysig och festlig lekstund med my boyzz liksom. Vad mer kan en flicka begära? Lalala-dididi-dooo.
Kan ju låta detta tala för sig självt:
De är för söta.

Tobbis är på g hem från bortamatch i Södertälje nu. Längtar efter honom! Min priiins. Gullegullegullleeeeee.
Själv funderar jag på att äta lite chips och kolla på film... eller tv. Eller en film på tv.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos