tisdag 22 november 2011

Piggare igen / Nyckelinlämning

vid tangenterna: Jessica kl. 16:50
Hade fortfarande lite feber imorse, men nu framåt eftermiddagen hade den nästan försvunnit så efter att ha tagit en varm dusch så tog jag några alvedon, drog på mig varma kläder och mina nike air´s och knatade iväg. Dels skulle jag handla lite på Willys (det är såååå skönt att bo så nära typ alla affärer som förut kändes så jäkla avlägsna, igen! Älskar Höjdis! Älskar vår del av stan! Ihhp!) men jag kände mig såpass pigg att jag gick bort mot Sjötelegrafen där Nynäshamns Bostäder har sitt kontor numera. Det var dags att lämna in nycklarna till den gamla lägenheten! :):):) Bara att få det gjort fick mig att känna mig som ny igen. Så jäkla skönt!
Nu får vi bara hoppas att de tycker att vi har städat ordentligt, men det vore faaa-aan annars alltså. Som vi har slitit och gnott! Jag vill aldrig sätta min fot där mer.
Konstigt att man kan känna sig så klar med ett ställe som var ens hem för mindre än en månad sedan.


Lite bilder från imorse bara. På fina saker. :)
Glaskupan med amaryllisar fick jag av Maria & Per i söndags!♥


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos