onsdag 9 februari 2011

GO HELLCATS GO

vid tangenterna: Jessica kl. 22:47
Min äääälsklingsserie just nu (utöver Fringe) är Hellcats. Hur grymma är de inte???!! Okej att jag alltid varit fascinerad över cheerleaders akrobatkonster, men det här är sjukt. De voltar och flyger i luften och studsar som små fyrverkeripjäser. Helt sjukt ju. Tobbe fixade nästan alla avsnitt åt mig redan i höstas men det blev inte av att jag tog mig tid och tittade. BIG MISTAKE. Nu har jag svept första delsäsongen (ja, de delar ju liksom upp säsongerna i USA, kör som säsongavslut och gör uppehåll, men sedan kommer typ säsong 1.1. Why?) på en vecka.





Jag är lite kär i Dan (aka Matt Barr) också. 
Fast å andra sidan, vem är inte det när man tittar på den här bilden?



Update 111005:
Det kanske inte är någon supernyhet (?) men jag fick just bekräftat att Hellcats har blivit cancelled och det kommer ingen andra säsong. WHÄÄÄÄ. Whyyyyyy???;(

6 kommentarer :

Jenny on 10 februari 2011 kl. 21:14 sa...

Åh, kan man inte bränna till cd så kan jag få se, känns som att det där är just för mig!

Jessica on 10 februari 2011 kl. 22:23 sa...

Tobbe hälsar att det går att bränna på cd så att du kan kolla på datorn, annars funkar det bara om man har en viss typ av dvd, för det är inga dvd-filer liksom. =)

Jenny on 10 februari 2011 kl. 22:27 sa...

Ok, om jag lämnar några cd, bränner ni?=)
Kan man inte kolla i dvdn om det är bränt på cd?

Jessica on 10 februari 2011 kl. 22:52 sa...

Ja, det kan vi fixa!
Nää, det har med olika sorters filer att göra och sånt. Tobbe kan förklara. Haha=)
FAst det kanske funkar i er dvd, man vet aldrig!

Jessica on 10 februari 2011 kl. 22:53 sa...

(jag kollar via Tobbes externa hårddisk som vi kopplar till tv´n)

Jenny on 11 februari 2011 kl. 10:36 sa...

Aha.. men jag tror att vi har kollat på cd i dvdn... hmmm. ja det är väl bara att testa! :)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos