fredag 18 februari 2011

Nagellack

vid tangenterna: Jessica kl. 12:05
bild via google



Jag har ju knappt några naglar att måla med tanke på att jag är en nagelbitare, men jag har mina perioder då jag tycker det är roligt att mecka med nagellack. När jag var inne på Kicks häromdagen för att dofta på Jennifer Anistons parfymdebut så fick jag syn på OPI´s Katy Perry-kollektion - och det är för mig totalt omöjligt att inte älska "Teenage dream"-lacket. Jag har sett det i diverse magasin och bloggar hela hösten och vintern, men det var liksom ännu finare i verkligheten. Eller... LIKA fint. Vilket ofta inte är fallet när man ser en kosmetikprodukt utan den perfekta ljussättningen och placeringen, alltså. Med tanke på att jag brukar lägga max 25 bananer på ett lack så trodde jag att 150 pix skulle kännas för saftigt för ett, men... Nej. Jag är fortfarande inte avskräckt. Jag fick dessutom några rabattcheckar med Kicks-tidningen häromdan... Den som lever får se.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos