söndag 27 februari 2011

LONDON IS HANGIN UP

vid tangenterna: Jessica kl. 16:02
Saker som stör mig lika mycket varje gång jag kommer att tänka på det: 
Att alla som ska åka till London döper blogginlägget innan de åker till London till "London calling". Prettot i mig undrar om de överhuvudtaget vet att det är en album/låt-titel med The Clash? Och så undrar jag hur så kreativa människor (som många av dem är) inte kan komma på något annat som omväxling.

Härmed lovar jag att komma på något annat att döpa inlägget till än "London calling" om vi åker till London.
Jag säger inte att det kommer vara mer kreativt. Jag säger bara att jag aldrig tänker döpa ett "Jag ska till London-inlägg" till "London calling".

2 kommentarer :

Elisabeth on 28 februari 2011 kl. 13:20 sa...

Skippa London och kom till Dublin istället så behöver du inte ens tänka på det problemet ;-)

Jessica on 28 februari 2011 kl. 17:23 sa...

Du har så rätt, så rätt! ;D

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos