söndag 27 februari 2011

BOKREA!

vid tangenterna: Jessica kl. 00:10
CDON har fraktfritt i helgen, så jag tänkte att jag skulle spana in bokrean. Dessutom vill jag ha Katy Perrys senaste platta så jag tänkte att jag kunde slå två flugor i en smäll, liksom. Först bunkrade jag upp med de Sophie Kinsella-böcker jag inte har, men sedan såg jag att de är billigare på adlibris så till slut blev det bara två böcker som gjorde Katy sällskap i ordern. "Tatuering: Handbok i kroppskonst" av Vince Hemingson och Martina Haags "Martina-koden". Jag älskar hennes (krönikor-)böcker, hon är ju så rolig att jag skrattar högt när jag läser dem. Ni vet, sådär så att man nästan måste hålla handen över munnen för att inte väcka familjen/sambon om man läser vid läggdags.
Tatuerings-boken har jag suttit och bläddrat i i studion medan Stefan ritat mina tatueringar och den är intressant men ändå lättillgänglig, liksom. Så den slår vi till på!

På tal om läggdags - det är just vad det är nu. Bara delat pass imorgon, sedan har jag en rolig måndag framför mig. Jag har tid bokad hos Sara - det är hårtajjjm!! Har printat ut ett sjukt detaljerat "inspiratonsblad" med bilder för att demonstrera i detalj hur jag vill ha det. Det var ju fortfarande Malin som hade hand om mitt hår när vi gjorde det BÄSTA klippet, så det gäller att visa PRECIS hur det ska vara... Hahah. Ingen press!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos