fredag 4 februari 2011

VIP-väskan och hörnet.

vid tangenterna: Jessica kl. 12:23

Idag har min väska en egen stol. Den lyxiga varianten dessutom, som ska vara ergonomisk och allt det där. Jag och väskan i mitt lilla hörn. Jag har nämligen ett eget hörn på bokningen. Det är nästan bara jag som sitter på den platsen för de andra känner sig isolerade av att sitta här, har jag fått höra av vissa. Men inte jag. Eller jo. Fast för mig är det något trevligt, det där med isoleringen. Jag kan sitta och lyssna på de andra och om jag känner för att lägga mig i samtalet så kan jag bara sticka upp huvudet över skärmkanten. Fint det.
Sent from my BlackBerry® wireless device

1 kommentarer :

Anonym sa...

åh min plats bredviD ;)
saknar er!!

natta

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos