måndag 28 februari 2011

I said your love-your love-your love is my drug

vid tangenterna: Jessica kl. 23:48
Är såååå lycklig över mina nya högtalare! Utöver grymt ljud så är de väldigt mycket mer sassy än vad mina gamla, trogna åbäken till ljudkälla är/var. Svarta och glänsande! Ouuuuhh. Älskar min kille. 

Är även sååå lycklig över att cirkeln är sluten med mitt hår. Det syns inte på bilderna, men vi har kapat en hel del baktill och ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN är luggen så lång som den ska vara! Dvs, längre än i stort sett resten av håret. Och så är det förstås silverblont igen. Hela skiten, liksom. Eller ja, underhåret bak är lite mer guldblont eftersom det är så friskt att blekningen inte tog fullt så mycket som på resten av håret, hahah. Nästa gång börjar vi med det! 

Jag tror jag måste ringa Tre imorgon och reka läget med BB Torch och BB Bold 9700, för min baby börjar bli knasibas. Svartnar och startar om sig stup i ett och slukar helt plötsligt batteri som Charlie Sheen slukar jellyshots (ur porrstjärnors navlar).
Nu faller ögonen snart igen, så gonatt alles!:)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos