onsdag 23 februari 2011

Jätte-jätte-JÄTTEtrött.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:24
Jomenhej.
Jag är sömnigast i stan för tillfället. Är såhär trött hela tiden just nu! Jag är verkligen inne i en period då jag skulle kunna sova hur mycket som helst.

Det blev fika utan Bobon & Tuva idag. Magsjuka. Say no more. Men Julia, Jenny och Jolene var här iaf!:) Vi glufsade i oss kladdkaka och vaniljglass och drack ansenliga mängder te. Älskar mina systrar!

Jag fick nyss ett utbrott på Tobbe för att han har en sån jäääävla irriterande hicka. JAG BLIR GALEN! Och så försöker han inte ens göra något åt den liksom, utan han sitter bara och hickar JÄTTEHÖGT i evigheter. Det är mer än vad mina pms-nerver tål.

2 kommentarer :

Elin on 24 februari 2011 kl. 07:59 sa...

Många flickor på J i släkten din. Jessica, Julia, Jenny och Jolene fikade alltså idag. Låter ju nästan som en saga eller nåt, haha :) Fint.

Jessica on 24 februari 2011 kl. 17:44 sa...

Ja, pappa heter Jan och det var han som startade allt! Dessutom heter ju Lilly & Jolenes pappa Jens... så många J´n är det! :D

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos