måndag 7 februari 2011

I know the CIA would say "What you hear is all hearsay"

vid tangenterna: Jessica kl. 22:44
Imorgon åker Tobbe på konferensresa och blir borta till onsdag. Vilket innebär att jag imorgon måste sova själv. Wääääähhh! Jag är sämst på att sova själv. Jag fryser, är mörkrädd och ligger helt fel. Mina sov-vanor är liksom anpassade efter Tobbis. Åh. Och juste, på tal om det kom jag på att jag inte har avslutat listan ordentligt! Vi gör det nu istället.


Dag 30 - Ett sista ögonblick
Vi hade precis blivit ihop och han hade noterat att jag brukade sova med tv´n på.
 - Varför gör du det?
 - Jag vet inte... Det har blivit så på sista tiden. Det är... en trygghet, typ.
Så kramar han mig och säger, så sakligt och självklart att det inte ens låter fånigt:
 - Men nu har du ju mig, så nu behöver du inte det.

Och nej, sedan dess har tv´n varit avstängd när jag sover.

1 kommentarer :

j on 8 februari 2011 kl. 21:38 sa...

Det kommer nog gå bra ska du se=)
Tänk på hur ofta jag sover utan Jens!
Love you little sister.

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos