torsdag 10 februari 2011

Taco, Semla, Melissa, Taylor & GaGa

vid tangenterna: Jessica kl. 23:44
Vi hade TACO FIESTA idag! Första gången som JAG föreslog taco till middag här hemma. Det brukar vara Tobbes förslag liksom. Men idag kunde han tacka Icas reklam för det! :D Dessutom tyckte Tobbe att vi skulle ha efterrätt också, så vi slog till på semlor att toppa med. Årets första! Fint det.

Jag lyssnar på min "gölsgölsgöls"-lista på mediaplayern. Det är bara låtar med Taylor Swift, Melissa Horn & Lady GaGa. Grymma göls, helt enkelt. Yop.


Jag har haft så sjuka drömmar den här veckan. Ändå har jag sovit så gott. Annars brukar jag mest minnas mina konstiga drömmar när jag sover dåligt och vaknar ofta, men inte den här gången. Nu sover jag som en baby men drömmer som en inventarie i Psychoville. Dock så har flera av dessa drömmar handlat om att jag är på väg att boka tid hos Stefan igen för en tatuering vi pratade om i helgen - fast det är saker som kommer i vägen hela tiden. Jag tror jag längtar efter att tatuera mig igen."Tror". HAH.
/Gonatt!<3

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos