torsdag 24 februari 2011

He thinks I´m funny when I tell the punchline wrong

vid tangenterna: Jessica kl. 22:33
Tatueringarna kostade mindre än jag räknat med (och än de är värda - I´m a lucky girl!) så när jag & Bobon (och Tuva förstås) hade fikat efteråt så gick vi till Kicks. Där slog jag till på mitt efterlängtade lack och Aussies "Take the heat"-spray. Det är SÅ FINT!! (lacket alltså) Till och med på mina små nagelstumpar. Hahah. Till och med med ett enda lager är det grymt. Kanske kan lyckas spara ut lite längd på naglarna nu, nu när är de så fina att så fort jag blir bländad av THE SPARKLE-SPARKLE så inser jag att jag är på väg att bita på dem. Fiiiffigt! Stopp-och-väx, släng dig i väggen!

För övrigt är det nog ingen slump att lacket som fick Teenage Dream-namnet är ljusrosaskimrande och glittrigt. Fullkomligt perfekt, om jag får säga det själv. 


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos