tisdag 15 februari 2011

sen lunch i all hast

vid tangenterna: Jessica kl. 14:32
Jag har hunnit tvätta, träna och duscha men nu blev det smått stressigt med att få något i magen innan jag ska gå till jobbet. Få ta med mig en meal-shake också, det blev att trycka i sig en macka medan jag sitter här nu.Vi är igång med vår stegtävling nu! I 180 dagar ska vi knata, knata, knata och registrera allt på sidan. Jag sände ut ett peppande mail till mitt lag igår med a) bilder som inspirerade till träning, dvs lite powerwalk bilder och Fergie och Cameron Diaz i träningskläder och därefter b) bilder som ska inspirera att fortsätta, med texten "och såhär ser vi ut i sommar!". Där var det bikinibilder på Megan Fox och Madonna samt Hugh Jackman på stranden (Matte är ju i vårt lag så han måste ju också affirmera). Fast Hugh Jackman var nog den bilden alla tittade mest på ändå... [andlös pust]

Nej, nu måste jag gå! Hörs ikväll, BISOU!

Update 18.22: Hahaha snygg stavning jag hade lyckats med på Cameron Diaz´n förnamn. Vareon. Jovisst.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos