lördag 12 februari 2011

Sugar - dododododo- oooh, Honey, Honey - dododododo

vid tangenterna: Jessica kl. 23:38
Jag har ätit så mycket socker idag att om man skulle sätta eld på mig så skulle jag smälta till en sån där sockertopp som Ernst glödgar vin med. Men... Det är ju lördag. Dock så vet jag med mig att jag mår illa om jag äter för mycket godis, så jag har försökt lägga av innan jag kommer till den punkten iaf.

Jag ska strax krypa till sängs, jobb imorgon. Det hade känts okej om det inte var för heldagen (09.00 - 21.30) på måndag. Det känns så surt att jobba hela dagen då när men redan har helgen pajad iom att man jobbar söndagen. Jag är väl bortskämd som brukar ha halvdag eller vara ledig då, men vafan... Dessutom är jag sur för att jag jobbar på Alla Hjärtans Dag för tredje året i rad. Det är enbart dålig timing (fast jag har inte lagt det här schemat själv, inte ett enda litet finger har varit med och petat den här gången, bör tilläggas... Det är chefen jag ska skälla på för den haltande romantiken i år, med andra ord! Hahah;P).

På måndag börjar vi med en stegtävling på tappa.se med jobbet! Vi ska "gå" från Malmö till Paris. Tävlingen pågår till den 12/8 och vi har fått fancypantsy stegräknare som ska bli våra nya bästa vänner! :D Jag är lagledare i ett av de två lagen som blev i vår terminal. Taggat, taggat! Hihii.
utklipp från tappa.se

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos