torsdag 1 maj 2014

Mystisk trafik.

vid tangenterna: Jessica kl. 12:07
De senaste veckorna så är det två jättegamla inlägg (från 2011) som har poppat upp som mest lästa till och från. Det är verkligen två superrandom sådana dessutom, de handlar inte om något speciellt liksom utan är bara två typiska vardagsinlägg.
Sådan här trafik gör mig nervös. Jag tänker att antingen så är det någon slags spamgrej som styr trafik till bloggen, vilket jag inte vill (jag vill såklart att min statistik ska vara ärlig och visa riktiga personer som faktiskt läser bloggen) eller så är det någon som har länkat till en bild från inlägget som kommer upp på google (det ser ut som om det är tyska google i trafikrapporten?!), vilket gör mig illa till mods eftersom båda inläggen innehåller fåniga selfies av mig och jag då blir extremt självmedveten och ängslig. Typ "är det någon som skriver dumma saker om mig någonstans?", ja ni vet. En släng av vår moderna världs internetbaserade paranoia, helt enkelt.

Det stör mig bara, kort sagt. Jag vill GÅ TILL BOTTEN med detta. Haha.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos