tisdag 4 mars 2014

Fuuuuuuuu**

vid tangenterna: Jessica kl. 11:01
Alltså just nu.
... GAH.
Jag är så IRRITERAD och frustrerad över bristfälliga idiotiska utbildningsplattformar som är otydliga virrvarr av länkar hit och dit och som inte är användarvänliga på något sätt. Det är fan inte okej. I synnerhet inte när man bedriver utbildning på distans - då MÅSTE sådant här vara enkelt och lättmanövrerat.
Nu har jag fått "re-exam:a" en uppgift som jag lämnade in kittad och klar en vecka före deadline. Why? Jo, för att ett blogginlägg som hörde till uppgiften inte har varit tillgängligt för min lärare. WTF????? När de skriver att det ska räcka med att ha "visa endast för den här kursen och lärare" som inställd rättighet... då förlitar jag mig på att det ska räcka. Men nej, nu har jag varit tvungen att lägga ut den för vem som helst att läsa och jag kanske inte är bekväm med det? Så jävla dumt.
Är så sjukt ledsen just nu.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos