onsdag 19 mars 2014

Vitt är det nya svarta.

vid tangenterna: Jessica kl. 12:52
lindex, kate hudson, clothes
Ursäkta klyschan. Jag försöker inte ens vara modeblogg:igt fyndig i rubriken - från att i princip inte ha ägt ett enda vitt plagg på många, många, många år (vi snackar MÅNGA, okej?) så har jag fått dille på denna icke-färg. Allt som jag tidigare skulle ha köpt i svart vill jag nu ha i vitt. Hence: Min glädje över vårens modepalett - som till största delen är viiiit! Yay!

Jag såg de här tre i skyltfönstret på Lindex igår kväll och kände hur det där ha-begäret som alltid uppstår på våren aktiverades. Ping! Så fina!! Och uppenbarligen är jag inte ensam om att tycka det eftersom både koftan och blusen redan är slutsålda online.
Tråkiga nyheter bara: Min studentbudget för kläder uppgår endast till 0kr. Vad kan man få för det? *ser mig hoppfullt omkring*

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos