söndag 2 mars 2014

En dimmig söndag calls for en stor jäkel till kopp med te.

vid tangenterna: Jessica kl. 13:39
Oh hellooo!
Hoppas söndagen behandlar er väl? Själv sov jag som en liten gris inatt och sitter just för stunden och förbereder lite inför imorgon: jag och Jenny ska till Ikea. Och eftersom jag gärna har en överblick över a) vad jag ska ha och b) vad det kommer att kosta på ett ungefär innan jag beger mig dit så sitter jag alltså och preppar lite nu.

Senare idag ska vi till dem (alltså Jenny & co) för att bli bjudna på middag och jag läääängtar för det var alldeles för längesen jag pussade på mina gosungar!
Och jag tror att den längtan är besvarad, för jag fick ett samtal förut där Lilly bad mig ha mitt bästishalsband (vilket jag har såklart - men självklart så döljer jag det med muggen på bilden, så ni får inte se! Wääähhh) eftersom hon redan hade sitt på sig och sedan fick jag prata med Jolene och hon verkade även hon upprymd. Skönt att veta att man inte är bortglömd. ;)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos