fredag 7 mars 2014

Gotta get UP on Fridaaaay

vid tangenterna: Jessica kl. 08:17
Friday, hurra, yay, rhonna designs app, dearjessies
... och jag har sett till att komma igång tidigt för att förhoppningsvis bli klar såpass tidigt på dagen att jag kan träna, hinna ner på stan en sväng och kanske röja undan lite till ikväll när jag ska fredagsmysa med mina mjausketörer (Sofia och Matilda, alltså). Tobbis ska nämligen ut och äta och spela golfsimulator (. . .) med sitt golfgäng. Ett vårtecken om något, skulle jag vilja säga! :D Jag fyndade en sådan där grej som man sätter på golfklubban, som ett litet fodral liksom... Ehhh? Ja, som man sätter över själva huvudet på klubban liksom. Ett sånt. Japp. Ett sådant fyndade jag åt honom i måndags, på Stadium vid Kungens Kurva. Med Liverpool-mönster. Det sista! Jag letade efter ett redan i julas, men då hittade jag inte med Liverpool och något säger mig att han inte skulle vilja ha ett med Manchester United eller Arsenal även om det är likadana färger såvitt jag kan se på dem...
Hehehehe.
Aaaaaanyways: Golfsäsongen närmar sig, vilket gör min kille lycklig och därmed även mig.


Okej, back to business. ♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos