söndag 23 mars 2014

Tavellist x 4 (eller: Var god infoga en kreativ rubrik)

vid tangenterna: Jessica kl. 18:21
Idag är det söndag och vi har varit ute och övningskört med mig (eller hur man säger) på förmiddagen och Tobbe är världens snällaste och tålamodigaste människa. Våra barn ska absolut övningsköra med honom när den dagen kommer. Och inte med mig. ABSOLUT inte med mig. Utan med Tobbe. För han är bäst.

När vi kom hem igen så lugnade jag nerverna med en vaniljlatte och underhöll mig med mitt enda bokreafynd för i år. (59 kr på Willys!) Dock det BÄSTA på många år!
Sedan kom pappa med sin superborr och hjälpte oss att få upp våra tavellister. Äntligen!! De svarta i köket köpte jag innan vi flyttade in. Haha! Det var på tiden att de kom upp, med andra ord. De förra ägarna hade just sådär, med kokböckerna i köket. Jag tycker det är ett fint och bra sätt att få glädje av böckerna även när man inte bläddrar i dem.
De vita i gästrummet/kontoret köpte jag på Ikea häromveckan. Vi har varsin ovanför våra "arbetsplatser" och jag är jätteglad för dem! På min ska jag ha saker som inspirerar mig och gör mig glad. :)

Nu ska jag gå och äta pasta med pesto och ruccola. Puss!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos