lördag 1 mars 2014

Löööördag, yaaay!

vid tangenterna: Jessica kl. 12:45
bild via weheartit
Jag sov som en STEN inatt. EN STEN. Men jag drömde även sjuuukt långa drömmar. Dock ganska händelselösa. Jag hade typ evighetslånga, ologiska (såklart, det var en dröm) samtal med en gammal vän. That's it.
Jag är stolt över att jag inte ens sov middag igår - jag var vaken från 04.05 till ca 23.45! GE MIG CREDD, LIKSOM!

Alltså. Jag har varit tyyyp redo att ge mig ut och typ handla eller så hur länge som helst nu (ska bara sminka mig) men Tobbe är sååå seg. Han ba: "Jag städar". Oh well.

(Skojar bara, älskar att han är så fin och städar så noga. Men ändå.)

Förresten: DET ÄR MARS! VÅR på papperet. Boom.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos