fredag 28 mars 2014

Loka Crush Hallon

vid tangenterna: Jessica kl. 16:28
Mwaaaahhhhhhh!!! Mina förväntningar när jag först hörde talas om denna nyhet från Loka infriades faktiskt MED RÅGE idag, när jag äntligen snubblade över dem på Kvantum.
Nu måste jag ju testa päron och citron också! Typ NUUUUU!!

Detta är hallonsoda utan det där sliskigt söta. Det är inte smaksatt vatten, utan mer som läsken Shio som fanns för sjuuukt många år sedan (vi snackar mellanstadiet för min del här) som jag redan har tjötat (jo, jag stavar det så medvetet för det kändes lämpligt) om här tidigare och som alltid gör mig sådär sorgligt nostalgisk över saker som druckits och ätits i våra liv men sedan gått förlorat... (Jag säger bara SOURCREAM & LIME-chips! Eller, för all del: SOURCREAM & CHEESE!)
Med andra ord: Loka Crush - Lämna oss aldrig!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos