onsdag 26 mars 2014

Lille Skutt-ängslig

vid tangenterna: Jessica kl. 09:57
Hmm. Vinden väckte oss typ 7000 ggr inatt. Det gick liksom över gränsen från att vara lite småmysigt ruggigt till att bara bli störande. Och jag sköt upp min löprunda som jag hade planerat imorse, det måste jag erkänna. Jag är väldigt bra på att få saker gjorda när jag väl bestämt mig, men det gäller att hitta en gräns. Hade jag gett mig ut och sprungit idag klockan 06 så hade jag förvisso varit duktig som tog mig ut - men jag hade garanterat inte fått ut särskilt mycket mer än obehag av upplevelsen eftersom det var allt annat än springanpassat väder. Jag tar det ikväll eller imorgon bitti istället - det ser ut som om det ska lugna ner sig till dess.

Troligtvis på grund av att jag sov oroligt så är jag lite ängslig till humöret idag, känner jag. Det mesta känns lite småläskigt och gör mig lite illa till mods, liksom. Men det går nog över under dagen. :) Jag ska ner till jobbet i ett par timmar på e.m och bemanna frakten medan de andra har en övning, det är bra för då kommer jag ut lite och blir förhoppningsvis kvitt den här paranoida sinnesstämningen.
Men nu är det nog banne mig kaffedags och tillbaka till le plugg. Puss!
Jag vill känna mig såhär istället.// bild via weheartit

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos