torsdag 13 september 2012

Det är redan dags för helg igen!

vid tangenterna: Jessica kl. 22:22
Ja, imorgon eftermiddag dårå. Herre min alltså... Det tar sin tid att vänja sig vid det här med att varje helg = ledig helg. Så sjukt lyxigt.
Jahaja... Den här dagen försvann fort! Mamio var här och åt lunch, vi hade maaassor av soppa kvar från gårdagens middag så hon kom hit med hembakat bröd att äta till!♥
Lite annat:

Jaa, såhär kan det se ut när jag sitter och pluggar. Alltid.
(Fast i 90% av fallen är jag osminkad, utan linser och därmed bärandes glajjer, ofixad i håret och iklädd pyjamas.)

Jag gjorde en deliciöööös tonfiskröra till middag, med avocado, bladselleri och granny smith-äpple. FINA GREJER. Tobbe gjorde också tummen upp - det var faktiskt lite av en risk att ta med äpplet och sellerin. Som tur var slog det väl ut;) Vi åt röran i pitabröd. Jag har aldrig ätit pitabröd hemma. Fo real. Jag har alltid kopplat det till den där vidriga röran som man fick till när det serverades i skolan - typ köttfärs utspädd med ris, vilket för min del gjorde det oätligt. Ugghhhh. Blir typ fortfarande lite illamående när jag tänker på det.
MEN Santa Marias pitas var helt okej. ☺

Bilden till vänster: Jag beställde ett nytt (för mig) proteinpulver från sportamore och fick med en smartshake! I LOVE SMARTSHAKES! Nu har jag tre stycken i olika storlekar. Det var väl en trevlig och påkostad överraskning? Haha.
Bilden till höger: Jag vände mig om nyss och ser detta. Katterna ligger troget och väntar på att vi ska gå och lägga oss. Lizzie bidar sin tid i väntan på att få tillbaka Tobbes sin datastol där hon i princip alltid spenderar sin nattsömn och Puff väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att han kan följa med. Söta vaaaa?
Mmmm, mina moofis.♥


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos