torsdag 20 september 2012

Torsdag!

vid tangenterna: Jessica kl. 09:42
Jag är typ på allvar rädd för nästa veckas programmeringsuppgift.
"Skriv ett program som läser in 10 ord, åtskilda av Enter (retur), från kommandofönster.Skriv därefter ut orden i omvänd ordning i kommandofönstret.OBS, Viktigt! Inmatning och utmatning ska inte ske via dialogrutor."

Vaaarför kan jag inte få använda dialogrutor? Dialogrutorna är mina vänner.
Jag längtar till den dagen jag ser tillbaka på de här uppgifterna och skrattar åt hur mycket jag fick slita med dem.

Åhhh vi hittade ett så fint duschdraperi igår på en webshop Tobbe hade hittat. Men sedan skulle frakten från USA gå på typ 150 spänn så då sket vi i det. The search continues... Tobbe kunde nämligen inte riiiiktigt godkänna det duschdraperiet jag vill ha från h&m home - det var för rosa tyckte han. Nåväl. Vi har iaf beställt de förbannade lakanen IGEN, hoppas att de kommer snabbt och att det är RÄTT lakan den här gången!


Nu ska jag skriva om WLAN-säkerhet så att jag kan få iväg den här uppgiften någon gång och ta itu med programmeringen igen sedan. PUSS!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos